En del av vår matsal som ska fyllas med nya, snygga möbler och annat trevlig som ska få er att trivas. Finns en fortsättning på lokalen bakom dörren längst bort som också ska fräschas upp. Förväntas vara färdigt i vecka 2. Lokalerna rymmer tillsammans 200 personer och är perfekt för fest. Vem vet? Det kanske är DU som står här och dansar om inte allt för snar framtid?


Förväntar mig en plats i VIP-loungen.
Bra val på möbler, vilken stol/bord typ har ni valt från Lammhults?… Lycka till! Ser fram emot en kulinarisk upplevelse ….
med så vackra personer bakom konceptet kan det bara bli bra…..Kram Fredrik