Denna veckan har ni möjlighet att tycka till om Moroten & Piskan. Om ni kommer upp till restaurangen finns ett formulär som du kan tycka till på och sen lämna in anonymt i en box bredvid kassan. Vi kommer att använda informationen till att förbättra och utveckla restaurangen. Tack för hjälpen!

Similar Posts

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *